Vacaturebank

Communicatie & Pr

08-11-2022

Verslaggever KV Madjoe

KV Madjoe is in alle opzichten een groeiende vereniging. Niet iedereen kan overal bijzijn, maar wil wel graag over Madjoe lezen. Daarom zijn wij op zoek naar:

Verslaggever KV Madjoe

Als verslaggever kun je een verhaal van kop tot staart bedenken, opzetten en publiceren op onze website, dan wel doorsturen naar diegene die de sociale pagina's beheerd.

Wij zoeken een bevlogen verhalenverteller, met (Madjoe) korfbalachtergrond en -historie, die ook met uitwedstrijden van de selectie wil meereizen.
Niet alleen een voor- en nabeschouwing van de wedstrijden van de selectie, maar ook een verslag van de (bijzondere) wedstrijden van de overige elftallen en/of de vele evenementen die inmiddels georganiseerd worden.

Ook een intervieuw met leden, ouders van leden, tegenstanders etc, zien wij graag.

Voel jij je aangesproken en of wil je meer informatie neem dan contact op via [email protected]

schrijver.jpg

Reageren op de vacature