Lid worden & Lidmaatschap

Lid Worden
Als je lid wilt worden mag je eerst een aantal keer meetrainen. Je hoeft dan nog geen contributie te betalen. De Technische Commissie (TC) bepaalt in welk team je geplaatst wordt. Na ongeveer 4 weken bepaal je of je lid wordt en dan ga je ook contributie betalen voor je lidmaatschap.

Aanmelden - lidmaatschap

Lidmaatschap
Een lidmaatschap duurt altijd tot het einde van het seizoen (30 juni) en kan niet tussentijds worden opgezegd. Als we niets van je horen, gaan we ervan uit dat je komend seizoen ook nog bij KV Madjoe speelt.

opzeggen
Indien je toch wilt opzeggen, doe dat dan voor 1 juni van het lopende verenigingsjaar. Wanneer wij jouw afmelding na 1 juni ontvangen, zijn wij genoodzaakt 50 euro in rekening te brengen.

opzeggen kan via de knop hieronder:

Opzeggen - lidmaatschap

Wijzigingen of vragen
Geef wijzigingen in je adres of andere gegevens  per e-mail door aan de ledenadministratie. Als je vragen hebt over je lidmaatschap kun je ook altijd bij de ledenadministratie terecht.

Ledenadministratie: Ineke Sip 071-4022639 of [email protected]

Oud leden en relaties
Voor jubilea en speciale gelegenheden, willen wij graag oud leden en relaties hierover informeren. Indien je een oud lid of relatie bent, kan je hiervoor je contact gegevens doorgeven via de knop hieronder.

Aanmelden updates over jubilea en speciale gelegenheden

Contributie

Binnen de korfbalsport zijn er verschillende leeftijdscategorieën. De contributie die je voor je lidmaatschap betaalt is afhankelijk van je leeftijd. In onderstaande tabel zie je wat je aan contributie aan KV Madjoe verschuldigd bent.

De contributie bedraagt:

Aspiranten (B en C)

Pupillen (D, E, F)

Trainingsleden

Recreanten

Kangoeroes

Niet-spelende leden

KV Madjoe hanteert geen inschrijfgeld.

Betalingen

KV Madjoe vraagt je om een machtiging te geven voor de automatische afschrijving van je contributie van je bankrekening.

Betalingen aan KV Madjoe doe je altijd per bank. Ons rekeningnummer is:

IBAN: NL 11 RABO 03646 22 857

BIC: RABONL2U

ten name van KV Madjoe te Rijnsburg.

Tot slot wijzen wij u op regelingen vanuit de gemeente Katwijk (www.katwijk.nl) en verzekeraar Zorg & Zekerheid (http://www.zorgenzekerheid.nl) voor de mogelijkheid tot vergoeding van de contributie van sportende jeugdleden.

We hopen dat je KV Madjoe, net als ruim 300 andere leden, leert kennen als een open vereniging waar je altijd welkom bent, waar je nieuwe vriendschappen kunt sluiten en waar je plezier kunt beleven aan sport én aan nevenactiviteiten.

En mocht je vragen hebben of ergens mee zitten? Laat het dan gewoon even weten! Korfbal is immers een teamsport. Andere KV Madjoe-ers staan graag voor je klaar!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!