Madjoe Card

De Madjoe Card is een persoonlijke kaart, die als betaalmiddel in het clubhuis van KV Madjoe geldt. Je hoeft geen geld meer mee te nemen en je hebt online inzicht over de uitgaven. Nog een voordeel: hoe meer je opwaardeert, hoe groter het extra bedrag wordt dat je als bonus krijgt. Voor de administratieve afhandeling en het financiële beheer van de clubbetaalpassen hebben wij een overeenkomst afgesloten met Le Credit Sportif, de leverancier van de kassa. Uiteraard gaan zij vertrouwelijk om met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Aanvragen Madjoe Card

Leden en vrijwilligers (trainers, scheidsrechters en commissieleden) kunnen Madjoe Card aanvragen.
Een Madjoe Card kost niks. Het enige wat wij vragen is 7,50 euro aanmaakkosten. Maar deze aanmaakkosten storten we gelijk weer op je Madjoe Card. Feitelijk kost de Madjoe Card je dus niets! (Dit geldt enkel bij aanvraag van de eerste pas, daarna vervalt de storting)

Je kunt zelf een Madjoe Card aanvragen door het aanvraagformulier in te vullen. Klik hier om de kaart aan te vragen.

Na ontvangst van de gegevens worden deze verwerkt en zodra je Madjoe Card klaar voor gebruik is, ontvang je hierover bericht. Bij de overhandiging van de Madjoe Card, betaal je de aanmaakkosten. Je kunt de Madjoe Card direct gebruiken na ontvangst. Uiteraard moet je deze wel eerst van voldoende saldo hebben voorzien.

Opwaarderen Madjoe Card

Je kunt de Madjoe Card opwaarderen met iDEAL (minimaal €5). Met een iDEAL-transactie wordt geld veilig overmaakt naar de rekening, die aan de Madjoe Card is gekoppeld. Er komt dus geen geld op de kaart zelf te staan. Hierdoor ben je bij verlies van de kaart niet het resterende saldo kwijt.
Om op te waarderen ga je naar de www.mijnkniponline.nl. De inloggegevens worden na aanmelding per e-mail toegezonden. Na het opwaarderen is het saldo direct beschikbaar via de Madjoe Card. Op www.mijnkniponline.nl vind je ook alle transacties terug.

Opwaarderen met iDEAL wordt beloond met een bonus:
2% bij opwaardering van €5 tot €20
5% bij €20 tot €50
8% bij €50 of meer.
Naast opwaarderen via iDEAL, kan de Madjoe Card ook worden opgeladen met contant geld of pinnen aan de bar. Je ontvangt dan geen bonus.
Mocht je de Madjoe Card kwijt raken, dan kun je hem blokkeren via je persoonlijke login op www.mijnkniponline.nl, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken.

Betalen met Madjoe Card

Om af te rekenen wordt de Madjoe Card op de kaartlezer gelegd en het saldo wordt afgeschreven. Madjoe Card-houders betalen bij voorkeur altijd met een kaart, zodat de hoeveelheid contant geld in de kantine sterk kan afnemen en afrekenen snel kan plaatsvinden.