FAQ Madjoe Card

Zijn er kosten verbonden aan de MadjoeCard?
De MadjoeCard wordt kosteloos ter beschikking gesteld aan alle senioren en junioren van KV Madjoe. Bij vermissing kan een vervangende pas worden aangevraagd. De kosten hiervoor zijn 10 euro.

Hoe krijgen nieuwe leden een MadjoeCard?

Nieuwe leden kunnen de MadjoeCard aanvragen via de link op de site of door een mail te sturen naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Hoe zit het met de MadjoeCard voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige Madjoe-leden bestaat de mogelijkheid om een MadjoeCard aan te vragen. Hiervoor vullen zij de gevraagde gegevens in via de link op de site of door een mail te sturen naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. Zij kunnen daarna het saldobeheer over de MadjoeCard van hun kind voeren. Het saldo kan alleen bij KV Madjoe worden aangewend. Met de MadjoeCard kunnen personen onder de leeftijd van 18 jaar geen alcoholische dranken afrekenen. De kassa is hierop ingesteld.

Is er een MadjoeCard voor niet leden (bijvoorbeeld ouders)?

Ja, ook anderen kunnen ook een MadjoeCard aanvragen. Hiervoor vullen zij de gevraagde gegevens in via de link op de site of door een mail te sturen naar [email protected] Ter introductie bedragen de aanmaakkosten 7,50, welke direct op de MadjoeCard worden bijgeschreven. Feitelijk kost de MadjoeCard dus niets.

Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met persoonsgegevens en worden deze in geen geval aan derden verstrekt.

Is er een MadjoeCard voor teams?

Per team kan er een MadjoeCard worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Aanvragen kan via de link op de site of door een mail te sturen naar [email protected] Vermeld hierin naast je volledige naam (voornaam, tussenvoegsels en achternaam), adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer, ook je geboortedatum en e-mailadres.

Kan ik met mijn MadjoeCard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op de MadjoeCard kan alleen bij KV Madjoe aan de kassa worden afgerekend.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?

Bij diefstal of vermissing ga je zo snel mogelijk naar www.mijnkniponline.nl. Je kunt daar direct de kaart blokkeren. Vraag vervolgens een nieuwe MadjoeCard door een mail te sturen naar [email protected] Het saldo blijft op de rekening staan en kan aan de nieuwe kaart worden gekoppeld. De vervangende kaart kost 10 euro.

Ik heb geen email met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. met je naam, pasnummer en het juiste e-mailadres.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de MadjoeCard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. met al je gegevens, pasnummer en banknummer. Hierbij wordt de verstrekte bonus naar rato in mindering gebracht.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Je kunt degene achter de bar vragen om op de kassa op ‘saldo’ te drukken en de kaart op de kaartlezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Of je logt in op www.mijnkniponline.nl. Je kunt hier het saldo zien, opwaarderen met iDEAL en doorklikken naar de gebruikte consumpties. Daarnaast staat er een QR-code op de kaart, die (met gebruik van een app op je mobiel) direct jouw persoonlijke saldo laat zien.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op je persoonlijke pagina kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Kunnen rekeningen worden gekoppeld? Kan je met 1 login meerdere kaarten benaderen?

MadjoeCards kunnen gekoppeld worden, zodat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen. Ook kunnen log-ins worden gekoppeld; de rekeningen blijven apart bestaan, maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit één log-in (handig als 1 ouder thuis de financiën regelt).

Als je van een of beide opties gebruik wilt maken, graag een e-mail met wens en de betreffende pasnummers naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

Ben je het niet eens met een transactie, stuur dan een email met je vraag naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. en vermeld altijd je gegevens, je naam, emailadres en pasnummer.

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik die stellen?

Stuur een e-mail aan [email protected] vermeld naast je vraag, altijd je gegevens, je naam emailadres, pasnummer.